1 dag på cebu

Nu sitter vi på mactan flygplats på Cebu och vi har här fått se den fattiga sidan av Filippinerna. När vi landade igår gick vi in i en 40 graders vägg, vilket va sjukt efterlängtat! Äntligen tropisk värme! Vårat boende har varit betydligt bättre än på Hongkong även om vi bara betalat 200sek för natten här. Nu bär det av mot Caticlan/Boracay som enligt en amerikanska här i Lapu-Lapu är Filippinernas "rich mans country". Vilket kanske passar oss nu, Speciellt Bella. Väl på ön Boracay har vi vita stränder och Bellas bror Alex (med Entourage) som väntar. Bella längtar jättemycket efter dig Alex, om du nu skulle läsa detta. Vi uppdaterar mer och lägger upp bilder när vi slagit läger på Boracay. Googla det ni som läser nu. Ni kommer bli avundsjuka. Puss & Kram

Kommentarer
Postat av: jeppilschki

de såg jättetråkigt ut och jag har inte alls lust att vara där.. gött med värme nu kan jag tänka mig :)

2012-02-01 @ 11:59:42
Postat av: Elin

Hej på er! Det ser riktigt neat ut..! Hörde att ni träffat Alexander nu, vad roligt! Njut av värmen nu. Här hemma är det riktigt kallt! Kram till er båda och ge en till lillebror från mig också :-)

2012-02-01 @ 21:56:28
Postat av: Robin

Vet att du vill hit jeppe! Slit bruden från Afrika och kom!

2012-02-09 @ 04:18:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0